? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

fredag 26 mars 2010

Solo kvist

Ja grabbarna grus for i väg till Pajala i morse, de kommer hem på måndag. Så här ska njutas av att få vara "själv". :-P
Tog en snabb promenad i morse, och insåg rätt snabbt att min kondition är borta med vinden. *chockad* Det har ju bara blivit små promenader i Marcustempo senaste tiden, eller snabba stressiga rastningar innan Tage åker på jobbet. Det märks... Huvva ligen, måste bli ändring.

Sedan har väl dagen mest tillbringats med det vanliga... Pysslat med Hannah och djuren, lagat mat, suttit vid datorn, och en jäkla massa småplock.
Fick förstklassig hjälp med städning av köket, som synes.

Lilltjejen är väldans nära att börja gå nu. Hon knatar så fint och håller en hand som säkerhet. I går gick hon flera meter helt själv, Tage bara höll armarna några cm från henne om hon skulle ramla.
Ordförrådet har börjat öka oxå. Hon säger pappa, mamma, meh (bä, bä), lampa (pa), titta, Kita (Kiki), tittut (tätä). Goa lilla tjej, d e skrämmande vad tiden går fort...

2 kommentarer:

  1. ÄLSKADE VÄN vad stor du blivit!!!! KRAM momma

    SvaraRadera
  2. Men åhhh vad jag känner igen det med kondisen då!!! Min är helt obefintlig. Dessutom saknas all form av muskulatur i ryggen så har jag stått och gått mycket en dag så ser jag fan ut som kapten Krok för jag orkar inte gå upprätt! Sinnes!!!

    Ja herregud vad tiden går fort. Vad liten hon är din lillgumma. Petter är snart lika stor, men inte ens hälften så gammal, hahaha :)

    SvaraRadera