? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

tisdag 1 januari 2013

Nytt år...

Jahapp, då var det 2013. Vet inte riktigt om det känns annorlunda än 2012, men hoppas verkligen att det blir bättre och att vi får lite mer tur med allt detta år. Jag har gjort en lite dum sak och lovat att jag ska ha en Facebookfri månad, som vanligt så bubblar jag ur mig saker innan jag har tänkt igenom det ;) Vi får väl se hur det går... Fuska kommer jag definitivt inte att göra, jag är för tjurig för det. Frågan är bara vad man ska göra i stället? ^^ Januari är ju inte direkt den månad när man har mest att göra utomhus och så... Om ett par veckor börjar tackorna lamma, men det är ju ett tag dit. Äsch, jag kommer nog på ngt :) Har en känsla av att huset kommer bli välstädat iaf ^^ Passa på att komma och hälsa på vetja! ;) Jag har börjat dagen med att städa hos kaninerna, hade finfin hjälp av Hannah åtminstone i början.<3 Alltid kul att se hur glada de små kräken blir av att få nystädat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar