? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

onsdag 28 oktober 2009

Måste bara visa vilken duktig karl jag har. =)




Den här har Tage byggt åt mig. Med en hel del "hjälp" av Marcus. :-P
Om någon undrar så är den till för att transportera kaniner i, haha tokiga jag.
Mellanväggarna är löstagbara, det är därför de där listbitarna sitter längst upp, för att man ska ha ngt att greppa i. =)
Duktig ponke. ;)
Så nu e d bara min del av jobbet kvar. Kallasfalt i bottnen (ett lager till så e d klart) å sen ska den lackas.

3 kommentarer:

  1. shit vad duktig han är =)

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt!! Nu blir jag imponerad!!! Sådana kan han göra å sälja ju!!!!
    Fantastiskt vad duktig han är!!!!

    SvaraRadera