? ??????????????Splatter Pattern? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??64 Grabs Today. 2180 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ?????Subtle Flowers? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (184 Ratings)??64 Grabs Today. 34077 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????1?? ???????Kiss Me One Last Time? ????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

söndag 27 september 2009

Swedens most wanted? :-P

Var ute på kvällsprommis i godan ro på en mörk gångväg i skogen. Plötsligt hör jag en bil komma körande. Hinner inte mer än svära lite tyst för mig själv över dessa j*vla människor som inte vet vad en gångväg är till för, innan jag ser att det är en piketpolis. :-P
De kör på en paralell väg, men när de får syn på mig så stannar de, backar tillbaks, och kör in en bit på "min" väg. Sätter på helljusen å spanar en stund. Sen backar de och kör tillbaks den väg de kom.
Haha, inte utan att jag blev lite nervös och undrade vem fan de letar efter. ;-) Efter alla historier med bombmän, yxmän å andra idioter å allmänt dåraktiga individer. :-D
Ringde upp mamman så jag hade ngn att prata med på vägen hem. *ler*

1 kommentar:

  1. Du kan alltid ringa mamma. Det hoppas jag du vet. KRAM/Mamma

    SvaraRadera